Een event-nanny is een ervaren kracht uit de kinderopvangbranche en inzetbaar voor feesten en evenementen met verschillende doeleinden.

Ben je weddingplanner of stap je binnenkort zelf in het huwelijksbootje, organiseert jouw organisatie een groot bedrijfsevent of wil je de congresgangers een extra service aanbieden middels opvang voor hun kinderen? Wij hebben de oplossing!

Zit je met je handen in het haar hoe je het ook voor de kleinste gasten een geslaagd feest kunt laten worden? Wij nemen het graag van je over.
Het maakt hierbij niet uit wat de omvang van het event is.

Ben je op zoek naar een nanny enkel voor de kind(eren) van het bruidspaar? Geen probleem! De nanny zal gedurende de gehele dag de zorg voor de kinderen op zich nemen. Zo geniet het bruidspaar van de aanwezigheid van de kindjes, maar kunnen zij zorgeloos genieten van deze unieke dag. De invulling van de dag wordt van te voren nauwkeurig doorgesproken.
Ook wanneer de kinderen het feest verlaten om naar huis of het hotel te gaan zal de nanny dit desgewenst verzorgen. Haar werkzaamheden eindigen op de vooraf afgesproken tijd.

Voordelen van een event-nanny:

  • Ouders zijn in de aanwezigheid van hun kinderen, maar worden volledig ontzorgt en kunnen maximaal genieten van deze mooie dag
  • De nanny bezorgt de kinderen een geweldige dag en zorgt middels het draaiboek dat de kinderen aanwezig zijn op de belangrijkste momenten van die dag
  • De nanny wordt van te voren persoonlijk aan je voorgesteld, zodat jullie weten wie de zorg van de kinderen op zich neemt
  • Daarnaast is er een supervisor van By Ni die gedurende de gehele opvangtijd toezicht houdt op de organisatie en het verloop.

Voor grotere evenementen gaan wij uit van maximaal 6 kinderen per nanny, afhankelijk van de leeftijden van de kinderen.
De nanny’s werken nauw samen en wisselen de activiteiten af, waardoor de kinderen te allen tijde de keuze hebben om buitenactiviteiten te doen of juist binnen te knutselen, boekjes te lezen of spelletjes te doen. De nanny’s eten samen met de kinderen. Indien gewenst kan er met thema’s gewerkt worden (denk aan een aandenken gemaakt door de kinderen of een puzzeltocht op locatie). Daarnaast kun je optioneel kiezen voor extra vermaak door middel van een schminker, clown, goochelaar, fotograaf, luchtkussen en dergelijke.
Afhankelijk van de locatie zal de opvang van de kinderen in een aparte ruimte of in een afgeschermde hoek plaatsvinden, waardoor de kinderen ongestoord kunnen spelen maar de feestgangers en het personeel er geen hinder van zullen ondervinden. Ouders zijn uiteraard altijd welkom om tussentijds een kijkje te komen nemen.

Informeer gerust naar de mogelijkheden middels ons contactformulier, wij komen vrijblijvend bij je langs om je wensen te bespreken en maken kosteloos een berekening voor je op.